polski  
 
0
Koszyk jest pusty

WARTOŚĆ: 0.00 PLN

 
Producenci
Promocje
Newsletter

 Chcę otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w sklepie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W każdej chwili masz prawo wycofać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Informacja o administratorze danych osobowych podana jest w zakładce Regulamin.



UWAGA
! Telefonując pytajcie o aktualne promocje na wagi i wagosuszarki.

Nasi doradcy bezpłatnie pomogą dobrać najlepszą wagę do każdego zastosowania. Ponad 1000 wag w ofercie i 8 lat doświadczenia w sprzedaży.



Reklamacje i gwarancje
§ 16.
  1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia dostawy.
  2. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.
  3. W przypadku towaru objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
  1. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji (w takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy);
  2. korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy z tytuły rękojmi.
  1. Klient będący przedsiębiorcą, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.
 
§ 17.
  1. Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji związanych z wadami zakupionego u Sprzedawcy towaru.
  2. Reklamacje? należy zgłosić za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest udostępniony na stronie Sprzedawcy, wysyłając wypełniony formularz reklamacyjny na adres poczty internetowej Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  4. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że reklamowany towar może być wadliwy Klient po otrzymaniu informacji od Sprzedawcy dostarczy reklamowany towar na adres producenta celem usunięcia przez producenta wad towaru.
 
  1. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca usunie wady lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na wolny od wad. Jeśli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę, Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży albo żądać obniżenia ceny.
Odpowiedzialność
§ 18.
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie. Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu ze sklepu Internetowego, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta. Sprzedawca odpowiada jednak, jeśli utrata przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę lub przyczyn, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich ze sklepu internetowego w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
Rozwiązanie umowy
§ 19.
  1. Każda ze stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn.
  2. Klient rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
  3. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.











Firma JAWAG jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów wag specjalistycznych. W naszej ofercie znajduje sie ponad 1000 różnych wag niemalże do każdego zastosowania.
Nasze hasło przewodnie to "Zważymy mrówkę i ciężarówkę" które obrazuje jak szeroki asortyment wag elektronicznych posiadamy w sprzedaży.
Nasze specjalizacje to wagi platformowe, wagosuszarki, wagi medyczne, wagi paletowe, wagi jubilerskie, wagi lekarskie, wagi laboratoryjne, wagi apteczne, wagi sklepowe, wagi etykietujące i wiele innych rodzajów wag.

Zachęcamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży, który pomoże wybrać dla Was najlepszą wagę w najlepszej cenie na rynku.
tel. 507 295 517
e-mail: biuro@nowewagi.pl

 
KONTAKT
©    Oprogramowanie sklepu internetowego web-market.pl
Wygląd:
polski

^
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności